کمی صبر کنید

آموزش مداوم پرسنل، راهبرد اصلی سرویس خودرو کاون

آموزش مداوم پرسنل، راهبرد اصلی سرویس خودرو کاون

آموزش مداوم پرسنل، راهبرد اصلی سرویس خودرو کاون

شبکه خدمات در محل و شعب کاون,در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و افزایش رضایت مندی مشتریان از سرویس های مختلف نظیر تعویض روغن ، تعویض لنت ترمز، تعویض انواع فیلتر و نیز سرویس خدمات در محل، آموزش مداوم پرسنل ...

شبکه خدمات در محل و شعب کاون, در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و افزایش رضایت مندی مشتریان از سرویس های مختلف نظیر تعویض روغن ، تعویض لنت ترمز ، تعویض انواع فیلتر و نیز سرویس خدمات در محل، آموزش مداوم پرسنل را به عنوان راهبرد اصلی خود در نظر گرفته و آن را به اجرا در آورده است.

سرویس در محل کاون بر اساس برنامه راهبردی و توسعه ای خود، آموزش پرسنل شعبات و ناوگان سرویس در محل را به صورت مداوم به اجرا در می آورد. در این برنامه راهبردی همکاران کاون آموزش های مختلفی جهت افزایش دانش فنی می بینند.

ارتباط و مهارت های رفتاری و کسب رضایت مندی مشتریان، بازآموزی کاربرد قطعات، کسب دانش فنی در مورد انواع مختلف خودروها، عیب یابی خودرو، آشنایی با سیستم ها روز دنیا و اجرای استانداردهای ویژه کاون از جمله این برنامه های آموزشی است.

کاون با سال ها تجربه حضور در صنعت خودروی کشور در حال حاضر به تمامی خودروهای سواری موجود سرویس رسانی می کند، به گونه ای که اصالت قطعات را تضمین کرده و پشتیبانی از خدمات را سرلوحه کار قرار داده است.

کاون در حال حاضر بیش از 20 خدمت نظیر تعویض روغن ، تعویض انواع فیلترها، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض باتری ، خدمات لاستیک و... را در سه شعبه خود در خیابان فرجام، مجتمع های  تجاری صبا مال و مگا مال و همچنین سرویس خدمات در محل مورد نظر مشتری ارائه می کند. کاون برای مشتریان در محل هیچ گونه هزینه ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی کند.

کاون در تلاش است دغدغه های موجود در زمینه ارائه قطعات تقلبی، تعمیرگاه های متفرقه و همچنین سختی های مراجعه به تعمیرگاه را مرتفع کند و مشتریان از سرویس های مختلف با اطمینان کامل استفاده نمایند. کیفیت در ارائه خدمات و نیز سرعت در انجام آن دو مقوله مهمی است که کاون به آن توجه دارد. کاون با توجه به دسترسی به قطعات اصل و با کیفیت، خدمات خود را با قیمتی شفاف و رقابتی عرضه می کند.

آموزش